Θα μιλήσουμε λίγο σήμερα για το μπέρδεμα που προκαλείται όταν εκλαμβάνουμε συμβολικούς μύθους κυριολεκτικά. Αυτό το μπέρδεμα δεν είναι προνόμιο ενός λαού, κουλτούρας ή θρησκείας. Διαποτίζει γενικά τον πλανήτη μας και οι θρησκείες έχουν στον παρελθόν ερμηνεύσει τους συμβολισμούς κυριολεκτικά κατά κόρον.
Από αυτό το μπέρδεμα δεν φαίνεται να έχουν ξεφύγει και οι Ινδοί με τους τόσους θαυμαστούς μύθους τους και την πολύχρωμη εύχαρη θρησκεία τους. Ποιός ξέρει από που και πότε κρατάει αυτό το μπέρδεμα και πόσο παλιό είναι. Γενικά όμως όπως είπαμε η κυριολεξία εκτός του ότι φαίνεται να είναι σημάδι των υλιστικών καιρών μας, φαίνεται να είναι και χαρακτηριστικό των αμύητων και επαγωγικά αυτών που παραμένουν στις πεποιθήσεις.
Πιστεύουν λοιπόν, ότι ο Γάγγης ή η Θεά Γκάγνγκα η οποία πηγάζει από το κεφάλι του Σίβα, είναι ο Μεσολαβητής ανάμεσα στους Τρείς Κόσμους (εφόσον ήρθε από τον Ουρανό- το Βασίλειο του Μπράχμα) και γι' αυτό πετάνε τους νεκρούς εκεί, για να πάνε στον Ουρανό. Αλλά αυτό προέρχεται φυσικά από ένα κυριολεκτικό τρόπος να δει κάποιος τις γραφές.
Ο Θεός Σίβα είναι ο ένας από τους Τρεις ανώτερους Θεούς του Ινδουισμού, της Τριάδας τους δηλαδή, που θα μπορούσαμε να πούμε ότι αντιστοιχεί με το Άγιο Πνεύμα του Χριστιανισμού ή με το Μπινάχ των Καμπαλιστών κ.ο.κ.
Και ο θεός Σίβα εκτός από τον Γάγγη που πηγάζει από το κεφάλι του, έχει και τον Θεό Τσάντρα, την Σελήνη. Νερά και Σελήνη και Άγιο Πνεύμα σχετίζονται πολύ στενά. Η Σύζυγος του Σίβα είναι η Πάρβατι, μια εκδήλωση της Σάκτι, της Αιώνιας Κοσμικής Θεϊκής Μητέρας που κυοφόρησε τους κόσμους.
Δεν είναι τυχαίο που ο αρχάγγελος Γκαμπριέλ, πλανητική ευφυΐα (ή λογος) της Σελήνης ήταν αυτός που έδωσε το μήνυμα της σύλληψης στην Μαρία προσφέροντας έναν συμβολικό κρίνο, σύμβολο Αγνότητας. Η Σελήνη σχετίζεται άμεσα με τα νερά, με την οικογένεια, την μητρότητα, την γέννα, την μητέρα.
Τα Νερά είναι εκεί που κυοφορούνται οι κόσμοι και ο άνθρωπος. Από τα Νερά προήλθαν όλα, εκεί είναι το Πρωταρχικό Χάος. Τα νερά ήλθαν από τον Ουρανό, η Ψυχή ήρθε από τον Ουρανό και κρυσταλλώθηκε εδώ σε γήινα σώματα. Το ανώτερο που το σώμα μας παράγει είναι τα Σεξουαλικά Νερά.
Μόνο τα Σεξουαλικά Νερά μπορούν να μας γυρίσουν στην Πηγή, στον Ουρανό, όταν οδηγούνται προς τα μέσα και προς τα πάνω. Μέσα στα Νερά είναι το Άγιο Πνεύμα. Χάνοντας τα νερά, εκσπερματίζοντας κάποιος εγκληματεί ενάντια στο Άγιο Πνεύμα, ενάντια στην Ζωή. Πρέπει να γεννηθούμε άνωθεν βαπτιζόμενοι από Νερό και από Πνεύμα. Αυτή η βάπτιση είναι η Δεύτερη Γέννηση από τα Νερά.
"Ο Ιησούς αποκρίθηκε και του είπε: «Αλήθεια, αλήθεια σου λέω, αν κάποιος δεν αναγεννηθεί, δε δύναται να δει τη βασιλεία του Θεού». Ο Νικόδημος λέει προς αυτόν: «Πώς δύναται ένας άνθρωπος να γεννηθεί όταν είναι γέρος; Μήπως δύναται να εισέλθει στην κοιλιά της μητέρας του για δεύτερη φορά και να γεννηθεί;» Αποκρίθηκε ο Ιησούς: «Αλήθεια, αλήθεια σου λέω, αν κάποιος δε γεννηθεί από νερό και Πνεύμα, δε δύναται να εισέλθει στη βασιλεία του Θεού. Το γεννημένο από τη σάρκα είναι σάρκα, και το γεννημένο από το Πνεύμα είναι πνεύμα. Μη θαυμάσεις επειδή σου είπα, “εσείς πρέπει να αναγεννηθείτε”. Ο άνεμος πνέει όπου θέλει, και τη φωνή του την ακούς, αλλά δεν ξέρεις από πού έρχεται και πού πηγαίνει. Έτσι είναι καθένας που έχει γεννηθεί από το Πνεύμα». Ο Νικόδημος αποκρίθηκε και του είπε: «Πώς δύνανται να γίνουν αυτά;» Ο Ιησούς αποκρίθηκε και είπε σ’ αυτόν: «Εσύ είσαι ο δάσκαλος του λαού Ισραήλ και δε γνωρίζεις αυτά;" κατά Ιώαννη κεφ.3
Η κυριολεκτική θρησκεία έχει αγγίξει και την Ινδία. Μόνο οι Μυημένοι μπορούν να γνωρίζουν τα μυστήρια και τις αλήθειες της Αλχημείας. Και γι' αυτό πρέπει να τους αποκαλυφθεί από ένα Δάσκαλο. Υπάρχει πολύ γνώση στην Ινδία αλλά φυσικά και πολύ πλάνη. Η ευλάβεια και η άγνοια, συνιστούν μια ευλαβή άγνοια.
Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν Μύστες στην Ινδία, σίγουρα υπάρχουν, αλλά υπάρχει και πολύ άγνοια. Το ίδιο φυσικά έχει γίνει σε όλες τις θρησκείες του κόσμου. Γι’ αυτό υπάρχουν οι τέσσερις κύκλοι (ή τρεις κύκλοι με μια τελεία στο κέντρο). Αυτό είναι το περίφημο Τετραγράμματον.
Στο κέντρο είναι το ΙΟΝΤ, το οποίο είναι ο Σπόρος, το Σπέρμα, η Αιτία όλης της Ζωής. Μετά έχουμε τα γράμματα ΧΕ, ΒΑΟΥ, ΧΕ. Οι τρεις κύκλοι, που αντιστοιχούν και στους τρεις παράγοντες της Επανάστασης της Συνείδησης, στις Τρεις Κάμαρες, και σε αυτό που έλεγε ο Μουράβιεφ: Κύκλος Εξωτερικος, κύκλος Μεσωτερικός, και κύκλος Εσωτερικος.
Μέσα είναι ο Εσωτερικός Κύκλος της Ηλιακής Ανθρωπότητας. Στο κέντρο και ως αποστολή στον πρώτο ομόκεντρο κύκλο. Έξω έξω, είναι η ανθρωπότητα που δεν κατανοεί ακόμα της Διδασκαλίες. Επίσης Αιθερικοφυσικό, Αστρικό, Νοητικό και στο Κέντρο Αιτιατό. Μόνο οι έχοντες Αιτιατό σώμα είναι Άνθρωποι πραγματικά, διότι έχουν την ψυχή.
Εάν κάποιος δεν έχει Συνείδηση, εάν η Συνείδηση του κοιμάται είναι λογικό ότι θα πέσει μέσα στην κυριολεκτική θρησκεία, λόγω της άγνοιας αλλά και της έλλειψης εσωτερικού φωτός. Βέβαια σε όλες τις Θρησκείες (τις πλέον κυριολεκτικές) υπάρχουν επιρροές από τον δεύτερο ή τον τρίτο ή τον τέταρτο κύκλο. Κάθε μαθητής, σπουδαστής, ασκητής, ανήκει σ' ένα κύκλο ανάλογα με την πρόοδο που έχει κάνει πάνω στον εαυτό του και το πόσο έχει προχωρήσει στην μύηση στα μικρά ή τα Μεγάλα Μυστήρια.
Ανάμεσα υπάρχουν κενά... είναι οι Έρημοι, προσωπικές ή ομαδικές που κάποιος πρέπει να διανύσει.
Κρατώντας τα νερά, ακολουθώντας την ροή τους προς τα πίσω, προς τα μέσα και προς τα πάνω, πηγαίνουμε πίσω στον Ουρανό. Αλλά λόγω του ότι τα κύματα της Εκδήλωσης και της Μηχανικής Φύσης αντιτίθενται σε αυτή την εργασία και τα ρέματα αυτά είναι ισχυρά, χρειάζεται να σηκώνουμε πανιά και να πολεμάμε συνέχεια κόντρα στον άνεμο αν θέλουμε να φτάσουμε πίσω στην Πηγή.
Είναι μια καθημερινή μάχη, ώστε να μπορέσουμε να φτάσουμε στην Πηγή και να πιούμε από τα νερά της Αθανασίας. Η πηγή της νιότης είναι τα νερά του Αγίου Πνεύματος, είναι η μετατροπή του νερού σε κρασί και το αποτέλεσμα είναι η θεία μέθη, η μέθεξη, η μετουσίωση και τελικά η Αθανασία.
Αυτά τα νερά του Πνεύματος ήταν που δημιούργησαν τον Κόσμο και έχουν εκφραστεί σε όλον αυτό τον θαυμαστό κόσμο με την μαθηματική του αρμονία και τα μυστήριά του που ο άνθρωπος προσπαθεί να κατανοήσει. Αλλά χρειάζεται να διαποτίσουμε το ανθρώπινο κομμάτι μας με αυτό το πνεύμα και για αυτό πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα απόκρυφα συστατικά της ζωής με σωστές αναλογίες και αναμείξεις.
Η πραναγιάμα, η Αλχημεία, η διάλυση της εγωιστικής θέλησης, ο καθημερινός διαλογισμός, η εσωτερική ανάπτυξη, η μετατροπή των Σεξουαλικών Ενεργειών είναι που μπορούν να μας οδηγήσουν να γίνουμε κύριοι αυτών των τριών κόσμων, της Γης, του Παραδείσου και της Κόλασης.
Αλλά πρέπει να αναγνωρίσουμε που είναι η Πηγή μέσα μας και να αντιληφθούμε την ιερότητα του ίδιου μας του σώματος ώστε να τον μετατρέψουμε σε Ναό του Ζωντανού Θεού.

