H Μεγαλύτερη Σούτρα της Απεριόριστης Ζωής
http://buddhistfaith.tripod.com/purelandscriptures/id2.html
Αυτή η Σούτρα αναφέρει την Ιερή Ιστορία του Αμίντα.
Διατυπώθηκε από τον Βούδα Σακυαμούνι
και μεταφράστηκε από τον Ινδό Σαμγκαβαρμάν
που ήταν Κάτοχος του Τριπιτάκα κατά την δυναστεία Τσάο Γουέϊ
Μετάφραση από τα κινέζικα Hisao Inagaki
Το κείμενο ακολουθεί την έκδοση Taisho Tripitaka τομ. 12
και την αρίθμηση των παραγράφων του Jodoshinshu Seiten,
1988, σελ 3-40.
Πρόχειρη Μετάφραση στα Ελληνικά: Κ. Χοχλάκη
http://soutra1.blogspot.com/2014/08/1-httpbuddhistfaith_17.html
Περιεχόμενα
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΟΥΤΡΑ ΤΗΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΣ ΖΩΗΣ
Αρετές του ακροατηρίου των Μποντισάτβα
Τα ένδοξα χαρακτηριστικά του Βούδα
Οι 53 προηγούμενοι Βούδες
Ο Βούδας Λοκεσβαραράτζα και ο Νταρμακάρα
Στίχοι που Επαινούν τον Βούδα
Η απόφαση του Νταρμακάρα να γίνει Βούδας
Σαράντα οκτώ όρκοι
Στίχοι που επιβεβαιώνουν τους όρκους
Οι ασκήσεις του Νταρμακάρα στον Δρόμο των Μποντισάτβα
Η Επίτευξη της Φώτισης του Νταρμακάρα.
Το Φως του Αμίντα
Η διάρκειατης ζωής του Αμίντα
Το πλήθος του ακροατηρίου κατά την πρώτη συγκέντρωση
Πολύτιμα Δέντρα
Το Δέντρο της Φώτισης
Λαμπρά Στολίδια
Η εμφάνιση των κατοίκων και οι απολαύσεις που χαίρονται.
Η καρμική ανταμοιβή του ζητιάνου και του βασιλιά.
Η σύγκριση μεταξύ των θεϊκών πεδίων και του Αγνού Πεδίου.
Οι απολαύσεις στο Αγνό Πεδίο.
Λουλούδια και αμέτρητες ακτίνες φωτός εκπέμπονται από αυτούς.
Η εκπλήρωση του 11ου, του 17ου και 18ου όρκου
Τρεις κατηγορίες υποψηφίων:
1) Η ανώτερη κατηγορία
2) Η μεσαία κατηγορία
3) Η κατώτερη κατηγορία
Η επίσκεψη των Μποντισάτβα άλλων πεδίων στο Καθαρό Πεδίο.
Στίχοι σχετικά με την επίσκεψη των Μποντισάτβα.
Οι Μποντισάτβα στο Καθαρό Πεδίο.
Το κήρυγμα του Αμίντα και οι ήχοι που παράγονται από τα δέντρα κλπ.
Οι αρετές των Μποντισάτβα.
Τρία είδη παθών και οι συνέπειες τους
Η παρότρυνση του Σακυαμούνι στις ενάρετες πράξεις.
Η συμβουλή του Βούδα για τις αρνητικές πράξεις.
Συμβουλή για τις πέντε αρνητικότητες.
Επιπλέον συμβουλές από τον Βούδα.
Ο Αμίντα και το Καθαρό Πεδίο εμφανίζεται στο ακροατήριο.
Τα δύο είδη γέννησης στο Καθαρό Πεδίο.
Η αιτία των δύο ειδών γέννησης.
Εμβρυϊκή γέννηση.
Οι επισκέψεις των Μποντισάτβα από άλλα Βουδικά πεδία.
Η ενθάρρυνση του Σακυαμούνι για να γίνει αποδεκτή αυτή τη Σούτρα
Επίλογος
1] Έτσι άκουσα.
Κάποτε ο Βούδας έμεινε στηΚορφή του Γύπα[1] στο Ρατζαγκρίχα με τη μεγάλη συνοδεία δώδεκα χιλιάδων μοναχών. Ήταν όλοι τους μεγάλοι σοφοί που κατείχαν ήδη υπερφυσικές δυνάμεις. Ανάμεσα τους ήταν οι εξής: ο Σεβάσμιος Ατζνάτα-καουντίνια, ο Σεβάσμιος Ασβατζίτ, ο Σεβάσμιος Βάσπα, ο Σεβάσμιος Μαχανάμα, ο Σεβάσμιος Μπαντρατζίτ, ο Σεβάσμιος Βιμάλα, ο Σεβάσμιος Γιασοντέβα, ο Σεβάσμιος Σουμπάχου, ο Σεβάσμιος Πουρνάκα, ο Σεβάσμιος Γκαβαμπάτι, ο Σεβάσμιος Ουρουβίλβα-κάσιαπα, Ο Σεβάσμιος Γκάγια-κάσιαπα, ο Σεβάσμιος Νάντι- κάσιαπα, ο Σεβάσμιος Μαχακασιάπα, ο Σεβάσμιος Σαριπούτρα, ο Σεβάσμιος Μαχαμαουντγκαλιαγιάνα, ο Σεβάσμιος Μαχακούντα, ο Σεβάσμιος Πούρνα-μαϊτραγιανιπούτρα, ο Σεβάσμιος Ανιρούντα, ο Σεβάσμιος Ρεβάτα, ο Σεβάσμιος Κιμπίλα, ο Σεβάσμιος Αμόγκα-ράτζα, ο Σεβάσμιος Παραγιανίκα, ο Σεβάσμιος Βακούλα, ο Σεβάσμιος Νάντα, ο Σεβάσμιος Σβαγκάτα, ο Σεβάσμιος Ραχούλα και ο Σεβάσμιος Ανάντα. Όλοι αυτοί ήταν Πρεσβύτεροι.
Τον Βούδα συνόδευαν επίσης οι Μποντισάτβα της Μαχαγιάνα, συμπεριλαμβανομένων όλων εκείνων αυτού του Ευοίωνου Κάλπα, όπως ο Μποντισάτβα Σαμανταμπάντρα, ο Μποντισάτβα Μαντζούσρι και ο Μποντισάτβα Μαϊτρέγια. Υπήρχαν επίσης δεκαέξι λαϊκοί Μποντισάτβα, όπως ο Μπαντραπάλα, καθώς και ο Μποντισάτβα Εμβριθής Σκέψη, ο Μποντισάτβα Σοφία της Πίστης, ο Μποντισάτβα Κενότητα, ο Μποντισάτβα Άνθος Υπερφυσικής Δύναμης, ο Μποντισάτβα Ήρωας του Φωτός, ο Μποντισάτβα Ανώτερη Σοφία, ο Μποντισάτβα Λάβαρο της Σοφίας, ο Μποντισάτβα Γαλήνια Ικανότητα, ο Μποντισάτβα Σοφία των Όρκων, ο Μποντισάτβα Ελέφαντας με Γλυκιά Μυρωδιά, ο Μποντισάτβα Ήρωας των Θησαυρών, ο Μποντισάτβα που Διαμένει στο Κέντρο, ο Μποντισάτβα Άσκηση στην Συγκράτηση και ο Μποντισάτβα Απελευθέρωση.

